En weer een SV1000S erbij...

Voor iedereen die zich voor wil stellen!

Moderators: Erik, Jaap

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr jul 09, 2010 10:08 pm
idd, maar Barie vindt dat het te vroeg wordt, dus we pakken de A12 :gaap:
Van 200 km per uur naar een foto aan de muur.... oftewel motorloos... maar nu op weg met een triple 698 !
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 11:21 am
Zo, weer een teken van leven van mijn kant.

Nadat ik in juli al het aanmeldformulier gedownload had, is ie pas afgelopen vrijdag op de bus gedaan :oops:
Ik weet het...slechte zaak natuurlijk, heb ik zo'n mooie, snelle SV1000, is de bestuurde zo traag als dikke str*nt met het opsturen :schater:

MAAR!! De benodigde 32 eurootjes zullen een dezer dagen wel afgeschreven worden en dan mag ik me officieel clublid noemen Thumbsup
The SV100S has left the building...The FZ8 50Th anniversary has arrived (sorry)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 12:04 pm
hehe, eindelijk!! zegt-ie toe, maar terug zien doe je hem niet Puh nou ja, nu dan maar een officieel welkom?? eigenlijk nog niet, als je nog niet betaald hebt...... :lol:

Ach, als je met sturen maar niet zo traag bent als met OPsturen :schater: :lol: komt het allemaal wel goed.

veel lol in het besloten deel, man!

kusje :kusje:
Marcel
Er is niets mis met mijn emotionele intelligentie. Ik moet alleen nog wat werken aan mijn tolerantie voor domheid

You may strategically place your wonderful lips upon my posterior and kiss it repeatedly
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 12:09 pm
Richard Y2K schreef:Zo, weer een teken van leven van mijn kant.

Nadat ik in juli al het aanmeldformulier gedownload had, is ie pas afgelopen vrijdag op de bus gedaan :oops:
Ik weet het...slechte zaak natuurlijk, heb ik zo'n mooie, snelle SV1000, is de bestuurde zo traag als dikke str*nt met het opsturen :schater:

MAAR!! De benodigde 32 eurootjes zullen een dezer dagen wel afgeschreven worden en dan mag ik me officieel clublid noemen Thumbsup

Je hebt toch wel in de tussen tijd met je motor gereden, of was je die ook vergeten :schater:. Die van mij is vanmorgen op de bus gegaan, maar ja ik ben dan ook "Speedy Gonzales" Zzzz
Alvarf is back in town and kicking his TL1000R
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2010 1:07 pm
Szuperbike schreef:hehe, eindelijk!! zegt-ie toe, maar terug zien doe je hem niet Puh nou ja, nu dan maar een officieel welkom?? eigenlijk nog niet, als je nog niet betaald hebt......

Ach, als je met sturen maar niet zo traag bent als met OPsturen :schater: komt het allemaal wel goed.

veel lol in het besloten deel, man!

kusje :kusje:
Marcel

Het sturen gaat me redelijk af, gister nog een lekker stukkie getourt en kwam Arie onderweg nog tegen. (toen ik op mn maatje aan het wachten was, die er een wat lager tempo op nahield dan ik :lol: )

Maar bedankt, ik kijk uit naar het besloten gedeelte hahaah

alvarfnl schreef:Je hebt toch wel in de tussen tijd met je motor gereden, of was je die ook vergeten :schater:. Die van mij is vanmorgen op de bus gegaan, maar ja ik ben dan ook "Speedy Gonzales" Zzzz

Haha nee hoor wees niet bang, zo'n mooie motor als de SV vergeet je niet :schater:
maar ben blij dat wij samen qua tempo achter aan kunnen sluiten....met inschrijven dan :lol:
The SV100S has left the building...The FZ8 50Th anniversary has arrived (sorry)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 9:54 am
Gefeliciteerd gozer ! Thumbsup

De vrouw in het ziekenhuis was trouwens een bekende van je, via je aanstaande vrouw via de reddingsbrigade.
Van 200 km per uur naar een foto aan de muur.... oftewel motorloos... maar nu op weg met een triple 698 !
Vorige

Keer terug naar Welkomsforum