ik hoor er bij :-)

Voor iedereen die zich voor wil stellen!

Moderators: Erik, Jaap

BerichtGeplaatst: wo jul 07, 2010 9:46 pm
@ brunifumi

wat nu precies het besloten deel is, begrijp ik nog niet helemaal :(
is niet echt duidelijk hoe dat zit, dacht dat het gewoon een forum is?
ben wel benieuwd wat er dan op het besloten deel te zien is :D

maar daar zal ik wel eens op een meeting uitgebreid met iemand over kunnen praten.

in ieder geval staat de motor sinds vandaag op de bokken :-) voor wat onderhoud (en wat schoon maak)
zaterdag ga nog niet lukken om hem al gereed te hebben (anders had ik (we) zeker mee gewild)

Heb nog een klein probleem met de achterrem (master) cilinder. deze geeft pas na 15graden rem druk :-( alsof er nog lucht in zit...
Maar gisteren vloeistof vervangen (met pedaal en nippel draaien techniek) ik kan bijna niet geloven dat er nog zoveel lucht in zou zitten....
ik denk dat ik maar een vacuumpomp ga kopen (zaterdag ;-) en dan nog een keer. als het probleem niet weggaat ga ik een revisie setje kopen voor de achter cilinder? of hebben jullie nu al een tip :idea: (motor heeft 34D op de teller en is van 2003)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr jul 09, 2010 12:48 pm
He Norwin, besloten gedeelte is voor de leden, hierin staan alle evenementen, technische info, routearchieven etc. etc. etc.

Heb je de rem al eens goed ontlucht, je hebt hiervoor geen pompje nodig, wel een slangetje, de juiste werkwijze en veel geduld.
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr jul 09, 2010 2:55 pm
Hoi Norwin,

En daarin staat ook een stukje over revisie remmen. Ook een stuk in een oude Nieuwsbrief (nr. 5 van 2007), voor leden te raadplegen via het on-line archief.
Als je lid wordt van de SV Contact Club krijg je automatisch ook toegang tot dit archief.

Naast alle gezelligheid van onze club dus nog een goede reden om lid te worden :yes:

:heppydepeppy:
SV650SA GS550
:heppydepeppy:
Vorige

Keer terug naar Welkomsforum