Nieuw!

Voor iedereen die zich voor wil stellen!

Moderators: Erik, Jaap

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 3:10 pm
Hallo!

Ik zal me ook maar eens voorstellen. Ik ben Marjolein, 29 jaar en sinds krap twee maanden in het bezit van mijn Atje. Ik was tijdens rijlessen al aan het kijken naar een toekomstige motor. Ik ben voor de gladius gegaan. Ze is lekker laag en zeer hanteerbaar. Ik ben meteen volop gaan rijden en er staat nu net iets meer dan 3000 km op de teller.

Vanochtend heb ik haar naar de motoport gebracht omdat er een half kuipje, sport ruitje en hugger op komen. Die had ik al toen ik de motor kocht besteld maar er was gezeur met de kleur (het is trouwens de zwart-zilveren). Nou ben ik haar anderhalve week kwijt! Erg! Ik wil volgende week een dagje een GSX-r huren. Is geen v-twin maar lijkt me gewoon een keer leuk om op te rijden. Als ik wat meer ervaring heb wil ik ook heel graag een keer circuit rijden. Als is dan mijn eigen fiets moet missen dan maar net zo goed een ritje op een andere Suzuki :) Ik wil trouwens ook die lelijke taartschep van mijn gladius af hebben.

Dat is mijn motor verhaal. Het lijkt me erg leuk om ritten met de sv club mee te rijden!
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 3:19 pm
Hi (Marjo)Leintje,

Welkom bij ons bescheiden clubje. En ook nog eens met een sportieve Gladius.
Ben benieuwd hoe die er met kuip, ruit en hugger uit ziet, dus van mij mag je fotootjes plaatsen...
En we zien je graag bij de eerst komende tocht. Nu wordt de Trentino tour ( in Italië dus) wel erg kort dag (eind augustus), maar in september hebben we ook nog een 3-daagse in het de noordelijke provincies.

Voorzichtig met zo'n gixxer hè, die dingen schieten ook vooruit Puh

:mrgreen: Erik
Helemaal "Exclusive"
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 3:37 pm
Ook vanuit het hêge noarden ... wolkom :hoi:
La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !!
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 3:38 pm
Welkom :hoi:
Je klinkt in ieder geval enthousiast genoeg voor ons klupje Thumbsup

En dat circuit rijden met je Gladius... Wij zijn van plan om spoedig weer eens een gezamelijke cxircuitdag te organiseren. Dus wordt lid van de club en krijg zo toegang tot het besloten gedeelte waarin dit besproken zal worden!

Previously know as SuperSV650

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 4:03 pm
Leuk, al zo snel reacties!

Ik ben sinds deze week lid :D Die gixxer lijkt me echt wel wat, ik ga de 750 huren. Maar ik blijf mijn gladiusje trouw hoor. Als ze klaar is zal ik foto's maken en posten.
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 4:59 pm
Welkom Marjolein(tje) :lol:

Veel plezier met je Gladius!
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 5:12 pm
He Leintje!!

Ook van langs de kust welkom!! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over je motor. Thumbsup Ik ben zeker benieuwd naar de foto's!! :yes:

En dat circuitrijden komt wel goed hoor. Er zijn genoeg 'gekken' Gestoord die nog wel een keer willen gummen en de knie aan de grond willen krijgen. Maar kom gewoon eerst eens lekker een paar keer meerijden met de club, het is altijd leuk om wat meer dames te hebben, want die zijn (helaas) toch nog steeds in de minderheid. Lipstick

:kusje: (wen d'r maar an, als je gaat posten ;) )

Helmut van H.
Er is niets mis met mijn emotionele intelligentie. Ik moet alleen nog wat werken aan mijn tolerantie voor domheid

You may strategically place your wonderful lips upon my posterior and kiss it repeatedly

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 5:17 pm
Haha nou dat wennen komt wel goed :D En een knietje aan de grond dat is mijn doel voor volgend jaar! Nu inderdaad lekker kilometers vreten. Ik kom trouwens uit Rijswijk, dat ligt tegen Den Haag aan, dus ook vlakbij de kust!
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: za jul 30, 2011 10:43 pm
He, da's lekker in de buurt. Kunnen we wel een keer met Jaap, Michiel, jij en ik een stukkie scheuren. We liggen met zijn 4en wel redelijk dicht bij elkaar.....

:kusje:
Er is niets mis met mijn emotionele intelligentie. Ik moet alleen nog wat werken aan mijn tolerantie voor domheid

You may strategically place your wonderful lips upon my posterior and kiss it repeatedly
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 2:03 pm
Welkom! Enneh, waar blijven de foto's?
Öhlins voorveren & aangepaste dampingrods, Öhlins schokbreker, DB kuipruit, Imitatie Titax, kleine knippers rondom, Mivv GP Carbon uitlaat, SV rider uitlaathanger, Belly pan, Hugger, Undertray, Seatcover, Stompgrip, R6 gashendel.
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:14 pm
Welkom Marjolein, je maakt ons wel nieuwsgierig naar je gladius, misschien tot de toertocht van het noorden. Je kunt je nog inschrijven, het is een aanrader zeggen veel sv leden. Zoniet tot een andere toertocht.
suzuki sv650s, triumph tiger1050 abs

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:46 pm
Ik ben zelf ook zeer nieuwsgierig, ik hoop dat mijn gladius aan het einde van de week klaar is. Als ik haar heb zal ik meteen foto's maken en posten, beloofd :) De toertocht van het noorden lijkt me erg leuk, ik ben in september alleen heel erg druk met de laatste dingen afronden zodat ik die maand nog kan afstuderen. Ik denk dat drie dagen dan net wat lang is.

Een stukkie scheuren met met drie SV-mannen lijkt me een puik plan! En een stukkie scheuren met toertochten in het algemeen van de SV club gaat geloof ik ook helemaal goedkomen.

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 1:15 am
Hoi marjolein, ook welkom vanuit zeeland. Ik ben benieuwd naar de foto's
Toertocht van het noorden is wel heel leuk hoor, neem gewoon je boeken mee dan kun je savonds nog wel wat leren :mrgreen:
de beste stuurlui staan aan wal, (naast de baan)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 11:44 pm
Van harte welkom bij de club Marjolein! Ik ben erg benieuwd naar je Gladius, vind de zwart/zilveren samen met de blauw/ witte uitvoering toch wel de mooiste kleurstelling die uitgebracht is!

Zo te horen heb je al aardig wat kilometers gemaakt, helemaal goed. Thumbsup
Does this bike makes my ass look fast?
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 9:08 pm
Welkom bij de club Marjolein. Veel plezier en veilige kilometers gewenst met je Gladius!
Volgende

Keer terug naar Welkomsforum