Danton met zijn hybride

Voor iedereen die zich voor wil stellen!

Moderators: Erik, Jaap

BerichtGeplaatst: wo sep 19, 2018 8:00 am
Danton schreef:[*]Gereed gemaakt voor mijn buddy :kusje:
Ga je hem weg doen?
R1200RS
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo sep 19, 2018 1:32 pm
Jan van der Meij schreef:
Danton schreef:[*]Gereed gemaakt voor mijn buddy :kusje:
Ga je hem weg doen?

Never! Shiny

Mijn motor was niet geschikt om te rijden met mijn vriendin die al jaren achterop wilde.

Een aantal maanden geleden ben ik bij Hyperpro geweest om mijn motor na te laten lopen en te kijken wat er mogelijk was qua vering. Allereerst moest ik de kettingbeschermer verwijderen omdat er te weinig veerweg beschikbaar was. Verder konden zij mij niet van een schokdemper voorzien omdat er te weinig ruimte was en de ZX6R ook al aanliep op de achterbrug. Ik was genoodzaakt om een andere schokdemper te zoeken en heb uiteindelijk de Öhlins gekocht vanwege de smallere diameter en Preload Adjuster. Ook heb ik de poedercoating van de achterbrug verwijderd zodat er meer ruimte bij de schokdemper ontstond. Ik heb nog steeds niet de volledige veerweg maar zover ik het ervaar zijn er geen problemen. Dus met de tips van Paul Klop ben ik weer een stuk verder gekomen Thumbsup . Hij heeft trouwens ook de TL1000R voorvork goed ingesteld, deze veerde schokkerig uit, blijkbaar levert dit best veel problemen :oops: . Owja en de duo stepjes verder naar buiten geplaatst ;)
.
Samengevat; de vering achter was verre van optimaal en is nu echt super!
Suzuki SV650 '99 -> Mods: VFR800 Vtec SSSA, TL1000R Front, Shark Track 1000 Exhausts, Öhlins SU302 Shock, etc...
BerichtGeplaatst: za sep 22, 2018 8:36 pm
Thumbsup

Mocht je je toch eens bedenken... ik heb nog wel wat ruimte in de garage 8-)
R1200RS
Vorige

Keer terug naar Welkomsforum