Nieuweling dus even voorstellen.

Voor iedereen die zich voor wil stellen!

Moderators: Erik, Jaap

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2016 7:59 pm
Hallo allemaal,

Mijn naam is Tanno ik ben 20 jaar en heb sinds september vorig jaar mijn rijbewijs. Een maand geleden heb ik mijn eerste motor gekocht, een SV650S uit 2000. Sindsdien heb ik alleen nog maar met een grote grijns rondgereden. Helaas is er in het verleden wat hack 'n slash werk op de achterkant verricht om de kentekenhouder eraf te halen en dat is toen met tape dichtgeplakt. Dit is nu op een wat nettere manier afgewerkt en kentekenverlichting geïnstalleerd want die miste ook (geen foto van helaas). In het najaar wil ik het echt goed aanpakken en het mooi strak gaan afwerken. Toen ik bezig was met de achterkant heb ik ook een breuk in de kabelboom gevonden die ervoor zorgde dat mijn rechte knipperlicht niet werkte, is dit bij een van jullie ook al eens voorgekomen? Maargoed ik heb er dus al wat uurtjes prutstijd opzitten :D . In ieder geval ben ik van plan om in de zomer een roadtrip te maken van Apeldoorn naar Borlänge (Zweden) op de SV uiteraard.

Ik hoop dat ik hier af en toe terecht kan voor wat hulp over de motor en andere rijders zaken en dat ik op mijn beurt weer andere kan helpen als hij/zij er niet uitkomt.

Grt Tanno

Hieronder foto's van de motor en de kabelboom die heeft verloren van het nogal smerige frame Puh

Afbeelding

Afbeelding
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2016 9:36 pm
Apart kleurtje, die SV. Staat 'm eigenlijk wel..

Je bent er al lekker mee bezig zie ik. In ieder geval: Welkom op dit forum.
Helemaal "Exclusive"
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2016 1:43 pm
TR2002 schreef:Hallo allemaal,

Mijn naam is Tanno ik ben 20 jaar en heb sinds september vorig jaar mijn rijbewijs. Een maand geleden heb ik mijn eerste motor gekocht, een SV650S uit 2000. Sindsdien heb ik alleen nog maar met een grote grijns rondgereden. Helaas is er in het verleden wat hack 'n slash werk op de achterkant verricht om de kentekenhouder eraf te halen en dat is toen met tape dichtgeplakt. Dit is nu op een wat nettere manier afgewerkt en kentekenverlichting geïnstalleerd want die miste ook (geen foto van helaas). In het najaar wil ik het echt goed aanpakken en het mooi strak gaan afwerken. Toen ik bezig was met de achterkant heb ik ook een breuk in de kabelboom gevonden die ervoor zorgde dat mijn rechte knipperlicht niet werkte, is dit bij een van jullie ook al eens voorgekomen? Maargoed ik heb er dus al wat uurtjes prutstijd opzitten :D . In ieder geval ben ik van plan om in de zomer een roadtrip te maken van Apeldoorn naar Borlänge (Zweden) op de SV uiteraard.

Ik hoop dat ik hier af en toe terecht kan voor wat hulp over de motor en andere rijders zaken en dat ik op mijn beurt weer andere kan helpen als hij/zij er niet uitkomt.

Grt Tanno

Hieronder foto's van de motor en de kabelboom die heeft verloren van het nogal smerige frame Puh

Afbeelding

YUP, exact zo ben ik een keer langs de snelweg geëindigd..... :(
Geen ontsteking meer omdat de kabel doorgesleten was....

Verder mooie fiets. Veel Plezier ermee!
GS500 - GS550 - TL1000S - GSF1250SA
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2016 10:45 am
welkom en ziet er op de foto wel mooi uit Thumbsup
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2016 6:58 pm
Welkom Tanno.
Veel plezier met je SV, ook het sleutel-gedeelte. Is deel van de hobby als je een niet zo nieuwe motor hebt ;)
SV650SA GS550
:heppydepeppy:
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2016 1:26 pm
Welkom, leuk weer eens een 1e gen SV te mogen begroeten. Veel plezier met je SV
Mod's: progressieve Technoflex veren voor, RaceTech emulatoren, aangepaste Dampingrods, volledig instelbare Technoflex Achterschokbreker, 0vermaatse zuigers, nokkenassen mod, getunde carb's, SV650 03 schakelster mod

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2016 1:43 pm
welkom hier, leuke foto van de Sv, krijg een beetje Mad-Max gevoel van :D
de beste stuurlui staan aan wal, (naast de baan)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2016 12:17 pm
Welkom hier!!hij lijkt "net copper" :schater:
Veel veilige km.!!!
Geniet van het rijden,geef gas met mate(n)!!
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2016 6:08 pm
Mooie kleur! Niets aan doen ;)
SV650S rebuild to my own personal taste, behold my custom SV650S!
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2016 7:32 pm
Hoi Tanno, ik heb hier nog een origineel achterspatbord (dus van kentekenverlichting tot en met de accubak) die ik niet meer nodig heb.
Mocht je interesse om die voor een zacht prijsje over te willen nemen dan hoor ik wel. Dan maak ik ook even een foto.
Suzuki SV650 '99 en BMW F650GS

Keer terug naar Welkomsforum