Laser uitlaat

Voor dat ene specifieke onderdeel wat je zoekt voor je SV/TL, vraag het hier, advertenties worden na 3 maanden automatisch verwijderd.

Moderators: Erik, Gerald, Jaap

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di jul 17, 2012 9:46 pm
Goedeavond,
Nu nadat mijn taartschep eraf is en ik me knippers heb laten vervangen is het volgende wat aan mijn sv 650 SA bouwjaar 2008 te gebeuren staat is een andere uitlaat.
Mijn vraag is dus of er mensen zijn die weten waar ik voor een mooi prijsje dit kan laten doen, zolang het maar een E-keur uitlaaat is met uitneembare db-killer.

Alvast vriendelijk bedankt

gr. Gijs
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 8:15 am
Hangt er ook een beetje vanaf wat je smaak is. De een vindt Leovince mooi, de ander vindt Laser mooi, er zijn zelfs Akra fans....

Omdat je topic over Laser gaat, denk ik dat je smaak hiernaar uitgaat. Maar kijk ook eens goed rond naar andere merken, want qua prijs kan het aardig verschillen (hoewel Laser niet de duurste is). Ik had op mijn SV1000SZ de Laser Duotech, daar was ik erg blij mee. Die had 2 dB killers, 1 straatlegaal, de andere iets minder. Maakte voor mij toch nooit uit......

Tipje van mij, ga voor een titanium demper. Carbon kan ook erg mooi zijn en soms zelfs iets goedkoper, maar die kan de klappen van een V-twin niet altijd aan en kan dan door de hitte en krachten scheuren....zou zonde zijn. Maar ik heb geen ervaring met een 650, misschien is het daarbij minder.

:kusje:
Er is niets mis met mijn emotionele intelligentie. Ik moet alleen nog wat werken aan mijn tolerantie voor domheid

You may strategically place your wonderful lips upon my posterior and kiss it repeatedly
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 10:04 am
Hi Gijs,

Ik heb tot twee maal toe met een Laser uitlaatsysteem mogen rijden. De eerste was onder een SV650S K4. Eenmaal heb ik met een gescheurde demper van doen gehad. Deze is indertijd zonder kosten door Laser vervangen. Verder heb ik er hierna nog ca. 20.000km mee gereden.
De tweede set was een High Mount Laser duo set onder een SV1000S K3. Hier heb ikzelf eens een deuk ingereden door in de Jura (F) Janneke te gaan vermaken middels een bermvlucht. Verder heb ik deze set ruim 46.000km probleemloos gebruikt.

Ik heb indertijd bijde motoren voorzien van een Power Commander, K&S luchtfilter en Laser uitlaten. Vervolgens deze combi op de Dyno-bank perfect laten afstellen. Ik heb altijd met het rechte pijpje erin gereden (niet de échte DB-killer). Mijn motoren waarin immers hiermee ingeregeld. Tijdens een CRT dag op Assen bleek dat ik nog steeds ruim binnen de geluidsnormering zat. En op Assen kunnen ze streng zijn! In verschillende landen ben ik door de hermandad staande gehouden geweest met beide SV's, nimmer voor geluidsoverlast. Laser verstrekt ook keurig bij de demper(s) een certificaat die je (zeker in Duitsland) gewoon bij je groene kaart en kentekenbewijs moet stoppen. Dit is het bewijs dat hij aan de CE normering voldoet.

Afbeelding

Afbeelding
La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !!
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 12:57 pm
naja ben gewoon opzoek naar een mooie uitlaat met e-keur die een heerlijk geluidje maakt en die Leovince zijn opzich ook mooi, en een stukje goedkoper :), maar waar het me voornamelijk omgaat is meer het geluid, maar het oog wil ook wat :)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 1:33 pm
Voor wat betreft het geluid is een Mivv GP nog altijd baas Thumbsup
Previously know as SuperSV650
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 1:43 pm
ja haha die heb ik ook al paar keer bekeken op youtube, vind die idd ook wel erg mooi, alleen ben ik bang dat ik dan veel aan de kant gezet word en dat als ik een keer in buiteland wilt rijden ik der een standaart uitlaat onder moet gooien en dat is niks voor mij xd, maja er is ook niet echt haast bij voor als nog, dus heb de tijd om rustig om me heen te kijken voor een leuk prijsje en een mooie uitlaat :)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 3:58 pm
Ik heb zelf zo een: http://www.youtube.com/watch?v=DSsj_rn_8e0
Storm is een B-merk van Mivv en dus een stuk goedkoper... met DP-killer er in nergens geen problemen mee, ook niet met het geluidslimiet van Assen.
Previously know as SuperSV650
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 5:21 pm
echt een gaaf geluidje, en dat is gewoon met e-keur dus ook geen gezijk in duitsland of elders?? want dan weet ik meteen waar ik naar op zoek moet :D
alvast bedankt voor alle info btw 8-)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: do jul 19, 2012 2:50 pm
Hoi Gijs,

Op mijn vorige SV650S (oud model) had ik een BOS alu uitlaat. Lekkere diepe brom en prima kwaliteit.
Zelfs na 77.000 km zag hij er nog mooi uit (motor toen ingeruild met ruim 97.000 km op de teller).
Alle BOS-uitlaten zijn tegenwoordig voorzien van E-keur. In Duitsland is BOS al jarenlang het best verkochte merk in de vervangingsmarkt, niet in de laatste plaats omdat zij ook al jaren als winnaar uit diverse tests komen.

De Laser DuoTech is erg geschikt voor 2-cilinders, zoals de SV.

Evenals Laser/Jama is BOS een Nederlands merk. Beide bieden ze kwalitatief goede producten.
Ze zitten ook eigenlijk niet ver van elkaar: Laser in Heinenoord en BOS in Steenbergen.
SV650SA GS550
:heppydepeppy:
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo jul 25, 2012 2:04 pm
Ik denkd an toch dat ik ga kijken voor een storm, wat een heerlijk geluid, plus hij is niet zo groot ook :D BEDANKT!!!

Keer terug naar Gevraagd