Gladius-rijders geen clubmensen?

Gladius only

Moderators: Erik, Jaap

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma feb 24, 2014 5:56 pm
Het blijft stil rond de Gladius. Tenminste, op ons forum. Dat kan twee dingen betekenen:
1. Gladius-rijders kunnen onze club, onze site en ons forum niet vinden of
2. Gladius-rijders zijn geen club-mensen.
Kweenie

Nu stond er tijdens de Motorbeurs in Utrecht weer een SV650S, met dank aan Motorhuis Rijen, en was het voor Gladius-rijders niet duidelijk dat ook zij welkom zijn bij de SV Contact Club.

Voor de TL geldt een beetje hetzelfde, hoewel er wel een banner van een TLS hangt en wij ook tenminste 1 TL-rijder op de stand hebben gehad (zondag).
SV650SA GS550
:heppydepeppy:
BerichtGeplaatst: ma feb 24, 2014 7:10 pm
Dus ... ligt hier wellicht een schone taak voor het bestuur om hier extra aandacht aan te gaan schenken :raisinghairs: .
Ook zou de afdeling forumbeheer eens kunnen kijken of ons geliefde forum via het trefwoord 'Gladius' wel voldoende in beeld komt in de zoekmachines Kweenie

Waarschijnlijk zijn alle ideeën welkom Thumbsup
La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !!
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.
BerichtGeplaatst: di apr 01, 2014 9:17 am
Hallo,

Ik heb mij eigen eens verdiept in de Gladius en ook via het internet op dit fora terecht gekomen. Alleen nodigt dit nu niet echt uit om lid te worden van dit forum, laat staan de SV contact club. Ik lees niet echt hele positieve berichten over de Gladius waardoor ik de vraag zal stellen of een Gladius rijder wel welkom is in de club...... Lees geen nuttige tips, alleen hoofdzakelijk afkraak berichten :?
Dus antwoorden op de 2 vragen; Gladiusrijders kunnen wel het forum etc. vinden. Gladiusrijders worden afgeschrikt door dit forum na het lezen. Wellicht dat dit hier een schone taak ligt.....
Bandit 650S
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di apr 01, 2014 9:44 am
nuttige informatie lijkt me, afgelopen zondag was er wel weer een Gladius rijdster bij, die heeft het heel leuk gehad
Van 200 km per uur naar een foto aan de muur.... oftewel motorloos... maar nu op weg met een triple 698 !
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di apr 01, 2014 10:47 am
Beste Gladius,

Voor velen binnen onze club zijn Gladiusrijders gewoon van harte welkom.
V.w.b. de "negatieve" commentaren op dit forum over de Gladius, die kunnen gerust met een korrel zout genomen worden, daar moet je je niets van aantrekken.
Mijn eerdere opmerking/vraag plaatste ik, omdat het al zo lang stil was rond de Gladius, daar is niets negatiefs mee bedoeld.
Ik nodig je uit om je positieve rij-ervaringen met de Gladius met ons te delen op dit forum. En nogmaals, je bent van harte welkom. Rijd gerust een keer mee met één van onze toertochten.
SV650SA GS550
BerichtGeplaatst: di apr 01, 2014 11:14 am
Het is ook van belang om de Gladius in het juiste perspectief te zien.

De opmerkingen die eerder hierover zijn gepost stammen uit een tijd dat Suzuki stopte om de SV nieuw in de markt te zetten, met als opvolger de Gladius. Hierdoor trokken de SV rijders een direct vergelijk. Men was immers nog steeds verrukt over de goede eigenschappen van hun geliefde SV.
En dat is/was wellicht niet eerlijk, want alleen het blok was overgelepelt met een paar kleine aanpassingen. Voor de rest is een Gladius een zelfstandig machien(tje).

De lezer dient dus onderscheidingsvermogen toe te passen :shock:
La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !!
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di apr 01, 2014 4:39 pm
Motormuis heeft gelijk.
Vergelijkbaar was de intro van de SV1000 als opvolger voor de TL1000, werd ook niet zo gezien door de rijders zelf.
SV650SA GS550
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2014 6:57 am
AriePraat schreef:nuttige informatie lijkt me, afgelopen zondag was er wel weer een Gladius rijdster bij, die heeft het heel leuk gehad

ze vond het zelfs zo leuk, dat ze lid is geworden Thumbsup
Van 200 km per uur naar een foto aan de muur.... oftewel motorloos... maar nu op weg met een triple 698 !
BerichtGeplaatst: do apr 10, 2014 8:19 pm
Inderdaad nuttige informatie vermeld. Ik snap dat het bij het uitkomen van een nieuw model eerst klagen is. Maar dat is ook bijna de enigste informatie die hier te vinden is. Hopelijk worden er dan ook hier positieve reacties geplaatst zodat het uitnodigde en er ook nuttige info te vinden of te delen is. Ik hou het forum in de gaten :D
Bedankt in ieder geval voor de toelichtingen
Laatst bijgewerkt door Dreetje op vr maart 27, 2015 9:21 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Bandit 650S
BerichtGeplaatst: do apr 24, 2014 8:32 pm
Hallo,

Degene die lid is geworden ben ik! En inderdaad het is me goed bevallen tijdens de tourtocht. Leuke groep mensen bij elkaar zo op het eerste gezicht. Er was veel interesse in de Gladius, leuke reacties. Dus wat mij betreft een aanrader om lid te worden! Hopelijk geniet ik nog lang van mijn lidmaatschap.

Groeten Marisca
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr apr 25, 2014 8:10 am
Welkom Marisca. Mooi dat je ons forum zo snel gevonden hebt.
SV650SA GS550

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr dec 12, 2014 12:32 pm
Moet me aansluiten bij Marisca.
Ook ik heb via zoeken deze site gevonden.
En wat betreft de Gladius, een leuk motortje om mee te rijden.
beter goed gejat, dan slecht bedacht
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: za dec 13, 2014 2:15 pm
Ik verheug me er al op om volgend seizoen weer gezellig samen te gaan rijden. Hopelijk krijgen we geen lange strenge winter. Hoewel andere huisgenoten dat wel willen, kunnen ze gaan schaatsen. Kweenie
SV650SA GS550

Keer terug naar Alles over de Gladius