Het is geen training zoals alle andere, doordat er veel rijtijd is en er geen overvolle groepen zijn kan je ongestoord en lekker je gang gaan. Er is technische ondersteuning en bandenservice. Je hoeft dus niet te sleutelen als je twee linker handen hebt. Ook is er service naar cartagena om de motoren te vervoeren. Je kan dan voor een paar tientjes vliegen op Alicante en een auto huren. En nog belangrijker het is altijd bere gezellig

Buiten het circuitrijden kan je ook een lesdag kopen. Dan krijg je videobegeleiding van Barry Veneman, Mijzelf en soms ook van Gisbert van Ginhoven. We rijden dan in groepjes van maximaal 4 rijders en krijg je indien nodig 1 op 1 les. We leren je dan hoe je veilig de juiste lijnen rijd en proberen je tips en trucs te leren om sneller te worden en meer plezier te hebben van je motor.
Meer informatie vind je op http://www.trackdays4all.nl
Prijzen:
Cartagena (6-9 januari) € 425,-
Val de Vienne (19-24 maart) 1e 3 dagen € 390,-, 2e 3 dagen € 410,-. 6 dagen € 595,-
Videobegeleiding is € 175,- per dag
Vervoer Cartagena € 350,-
Bij genoeg animo voor 1 van de trainingen kan ik groepskorting krijgen
Gedurende het jaar zijn er 1 daagse trainingen op Ecrylles en Assen.
Ik weet alleen niet of ik een poll kan plaatsen, misschien dat een van de moderaters dat kan doen?