Poll: Circuitrijden in het buitenland

Iets leuks te doen of zin om met meerdere personen te rijden?

Moderators: Erik, Jaap

Circuitrijden in het buitenland

1. Cartagena
0
Geen stemmen
2. Cartagena met begeleiding
0
Geen stemmen
3. Vall du Vienne
0
Geen stemmen
4. Vall du Vienne met begeleiding
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 0

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 1:12 pm
Jaarlijk organiseerd Trackdays4all.nl twee meerdaagse trainingen in het buitenland. Deze dagen zijn erg gezellig en geven een onvergetelijke ervaring. In Januarie gaan we altijd naar Cartagena in het zuiden van Spanje waar het dan ongeveer 25 graden is. In 4 dagen kan je zoveel rijden als je wilt en de grenzen van jezelf en je motor op een veilige manier opzoeken. Ditzelfde geld ook voor Vall Du Vienne in Zuid-Frankrijk. Op ongeveer 700 km rijden van Utrecht ligt een technisch mooi circuit waar we 2x 3-dagen kunnen rijden.

Het is geen training zoals alle andere, doordat er veel rijtijd is en er geen overvolle groepen zijn kan je ongestoord en lekker je gang gaan. Er is technische ondersteuning en bandenservice. Je hoeft dus niet te sleutelen als je twee linker handen hebt. Ook is er service naar cartagena om de motoren te vervoeren. Je kan dan voor een paar tientjes vliegen op Alicante en een auto huren. En nog belangrijker het is altijd bere gezellig :yes:

Buiten het circuitrijden kan je ook een lesdag kopen. Dan krijg je videobegeleiding van Barry Veneman, Mijzelf en soms ook van Gisbert van Ginhoven. We rijden dan in groepjes van maximaal 4 rijders en krijg je indien nodig 1 op 1 les. We leren je dan hoe je veilig de juiste lijnen rijd en proberen je tips en trucs te leren om sneller te worden en meer plezier te hebben van je motor.

Meer informatie vind je op http://www.trackdays4all.nl

Prijzen:
Cartagena (6-9 januari) € 425,-
Val de Vienne (19-24 maart) 1e 3 dagen € 390,-, 2e 3 dagen € 410,-. 6 dagen € 595,-
Videobegeleiding is € 175,- per dag
Vervoer Cartagena € 350,-

Bij genoeg animo voor 1 van de trainingen kan ik groepskorting krijgen

Gedurende het jaar zijn er 1 daagse trainingen op Ecrylles en Assen.

Ik weet alleen niet of ik een poll kan plaatsen, misschien dat een van de moderaters dat kan doen?
Laatst bijgewerkt door SuperMV675 op zo jul 10, 2011 10:01 am, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: poll geplaatst
On the road >> SV650R
http://www.martinenellen.nl

Vaak ben je te bang !!!!!!!!!!
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 9:57 pm
Cool man... net nu ik het circuit virus te pakken heb komt ene SV Maniac uit het niets opduiken Thumbsup
Ik ben erg geinteresseerd maar ga even meer informatie zoeken voordat ik het polletje in vul.

PS. je kunt een pol plaatsen en/of wijzigen bij het maken of wijzigen van een bericht, maar dan onder het bericht venster, het derde tabblaadje naast opties en bijlages... ;)
Previously know as SuperSV650
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 9:50 am
Haha tnxs,

Ik heb alleen het tabje opties, meer niet. Denk dat ik nog niet zo belangrijk ben :cry: whaha

Heb jij de poll gemaakt? Zo ja, kan je die dan wijzigen in

1. Cartagena
2. Cartagena met begeleiding
3. Vall du Vienne
4. Vall du Vienne met begeleiding

Dat is meer overzichtelijk voor me Thumbsup

Tnxs alvast
On the road >> SV650R
http://www.martinenellen.nl

Vaak ben je te bang !!!!!!!!!!
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 1:22 pm
hoi martin...
Klinkt allemaal leuk zeg,en zeker een keer een daggie met begeleiding lijkt mij wat,kan je er nog meer uithalen uit je motor..ik ga het ff op een rijtje zetten,want alles lijkt mij leuk hahaha..
Frankrijk trekt mij wel kwa prijs,en dan zelf ernaar toe rijden,zal in januari lastiger zijn methet risico hier op een pak sneeuw.hehe..
dus op dit moment heeft frankrijk mijn voorkeur..
Word vervolgd!!!....
Michiel
Geniet van het rijden,geef gas met mate(n)!!

Keer terug naar Meetings