Motormuis schreef:SuperSV650 schreef:
Voor offroad?... Nuuuh
Wat is het probleem![]()
Het probleem

Misschien moeten we de club in tweeën splitsen: een Offroad deel en een Wegrace deel

Over 8 weken met Trackdays naar Cartagena voor 349,-

Het probleem ![]() ![]() Misschien moeten we de club in tweeën splitsen: een Offroad deel en een Wegrace deel ![]() Over 8 weken met Trackdays naar Cartagena voor 349,- ![]() ![]() Previously know as SuperSV650 |
|
Dan ga ik voor het Wegrace deel ![]() |
|
Met een GS? ![]() R1200RS |
|
Off-road wordt die smerig van. Daar houd ik niet van
![]() |
|
Ook op de TT-baan heb ik jou al eens Off Road zien gaan
![]() La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !! Iedere kwestie heeft 2 meningen. De verkeerde en die van mij. |
|
![]() ![]() |
|
Club dagje ... jij op een SV1000S , ikke op een SV650S. De eerste sessies op een natte baan.
Toen hadden we nog lef ![]() La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !! Iedere kwestie heeft 2 meningen. De verkeerde en die van mij. |
|
Haha, had toen nog een halve high-sider uit de Geert Timmer bocht
![]() ![]() |
|
Nog steeds interesse hiervoor?
Voor mij is een dagje BERRT (via de knmv) sinds kort ook een optie geworden, maar dan wil ik wel eerst een nieuwe voorband (met noppen) er op hebben zitten en dat zal niet voor eind mei zijn. Suzuki SV650 '99 en BMW F650GS |
|
De komende motorbeurs Utrecht ga ik wat gegevens verzamelen.
Berrt heb ik sowieso op het (verlang)lijstje staan ![]() Een ieder die ook een passend voorstel heeft mag/moet dit kenbaar maken. De massa zal toch wel de beslissing nemen ![]() ![]() La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !! Iedere kwestie heeft 2 meningen. De verkeerde en die van mij. |
|
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast