TT Isle of Man 2009.

Iets leuks te doen of zin om met meerdere personen te rijden?

Moderators: Erik, Jaap

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di aug 12, 2008 7:08 pm
Hallo allemaal.
Zoals de titel al aangeeft ben ik van plan om volgend jaar naar de TT Isle of Man te gaan.Ben nog een beetje aan het uitzoeken wat dit alles moet gaan kosten,maar de prijzen van overtochten voor volgend jaar zijn nog niet bekend.

Een georganiseerde reis kan voor 750 Euro(camping)tot zo'n 1200 voor hotel) voor 10 dagen,maar als er meer mensen hier zijn die hier zin in hebben kunnen we het natuurlijk ook zelf regelen,dan kan het waarschijnlijk voor een stuk minder.

Dus laat maar horen.Voor mij staat het al voor 90% vast.
BerichtGeplaatst: di aug 12, 2008 10:17 pm
Houd ons geïnformeerd.
Lijkt me leuk om mee te gaan.
Als het tijdig wordt georganiseerd zullen er vast en zeker meer belangstellenden komen.
La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !!
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo aug 13, 2008 5:49 pm
Vindt het ook een goed idee, ik hoef niet persé naar die races, maar gewoon een keer daar naar toe lijkt me een strak plan.

Maarrrr... Salouerland staat ook nog op de agenda hé en Rob had natuurlijk ook een leuk plannetje... En het jaar er op Griekenland ?
Van 200 km per uur naar een foto aan de muur.... oftewel motorloos... maar nu op weg met een triple 698 !

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2008 5:40 pm
Ben al een beetje aan het speuren geweest,maar de prijzen voor de overtochten zijn nog niet bekend.Dit is denk ik wel de grootste kostenpost.Deze worden in September/october bekend.
Ben wel van plan om te gaan kamperen.Dus aan overnachtingen ben ik niet zo veel kwijt.

Keer terug naar Meetings