Circuit dag(en) in 2009

Iets leuks te doen of zin om met meerdere personen te rijden?

Moderators: Erik, Jaap

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr dec 05, 2008 12:14 am
Ik heb één dezer dagen het nieuwe schema voor circuitdagen van CRT op het circuit van Assen binnengekregen.
Ik heb weer enorm veel zin om een circuitdag of twee te doen komend jaar. :lol: Is er animo om gezamelijk weer een SV-circuit dag te doen ? :roll:

Voor mij is Assen altijd een mooi cicuit om op te mogen rijden en wat mij betreft zou ik graag in 2009 nogmaals Assen aan willen doen. :P

Een alternatief is Zandvoort, waar ik overigens nog nooit ben geweest en is dus een uitdaging voor mij. :wink: Zolder ben ik tweemaal geweest en beide keren heb ik de volle 6 sessie niet kunnen volmaken ivm met het geluidsniveau. :? Derdemaal mag dan scheepsrecht zijn, maar voor mijn geen Zolder meer. :x

DUS, zijn er nog enthousiastelingen die een circuitdag willen meedoen ??
Mod's: progressieve Technoflex veren voor, RaceTech emulatoren, aangepaste Dampingrods, volledig instelbare Technoflex Achterschokbreker, 0vermaatse zuigers, nokkenassen mod, getunde carb's, SV650 03 schakelster mod
BerichtGeplaatst: vr dec 05, 2008 2:29 am
Tijd voor een polletje?

Ik zeg trouwens toch nee.
Helemaal "Exclusive"
BerichtGeplaatst: vr dec 05, 2008 10:56 am
Luc van der Post schreef:Ik heb één dezer dagen het nieuwe schema voor circuitdagen van CRT op het circuit van Assen binnengekregen.
......................................................................................................
DUS, zijn er nog enthousiastelingen die een circuitdag willen meedoen ??

Het is vroeg genoeg om deze in de persoonlijke aganda vast te zetten :wink: .
Roep eens een paar data en we zetten het na overleg 'direct vast' in de agende :shock: .
La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !!
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr dec 05, 2008 2:56 pm
jajajajajaja, ik zou natuurlijk GRAAG meegaan. Maar ja, als ik in Amerika zit, wordt dat wat lastig.

Maarrrr Amerika is ietwat wankel geworden. Mijn vriendin heeft nog geen geld (moet ze zelf meenemen om te kunnen werken daar, gaat maar om een paar tonnetjes) en daarnaast heb ik een wat andere functie gekregen op mijn werk. Daardoor heb ik veel meer plezier in mijn werk, dus misschien blijf ik nog wel een poosje in dit koude en natte landje. Maar misschien ook niet en ben ik in februari/maart wel weg.

Ik kan nu nog nix zeggen, dus ik hou dit onderwerp scherp in de gaten en zodra ik wat weet, zal ik meer info geven. Als ik kan, ben ik zeker van de partij. Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar Assen (schitterend circuit), maar ook Zandvoort klinkt leuk.

kusje
Marcel
Er is niets mis met mijn emotionele intelligentie. Ik moet alleen nog wat werken aan mijn tolerantie voor domheid

You may strategically place your wonderful lips upon my posterior and kiss it repeatedly
BerichtGeplaatst: vr dec 05, 2008 7:13 pm
JOSSS .... waar blijf je nou :lol:
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr dec 05, 2008 9:25 pm
Ook hier interesse al zal ik waarschijnlijk geen SV meer rijden tegen die tijd. Ik wacht zelf alleen op de data van MSL.

Zandvoort lijkt mij ook wel een leuke locatie voor de verandering. Is bovendien een stukje goedkoper ook qua inschrijfgeld. ;)
Does this bike makes my ass look fast?
BerichtGeplaatst: vr dec 05, 2008 9:30 pm
Anton Ritmeester schreef:JOSSS .... waar blijf je nou :lol:

Zoals altijd, te langzaam, die knul.. :twisted:
Helemaal "Exclusive"

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr dec 05, 2008 9:51 pm
Erik schreef:Tijd voor een polletje?

Ik zeg trouwens toch nee.

is inderdaad wel een idee om een pol te openen.

vind ik toch echt jammer Erik, het zou juist leuk zijn als er wat meer senior leden mee zouden gaan.
dan denk ik ook aan die kanarie, enkele Robben, de voorzitter enz.

aan de andere kant, als er nu opa's mee gaan rijden op bmw's dan is dat ook geen reclame voor de sv club :twisted:
de beste stuurlui staan aan wal, (naast de baan)

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: vr dec 05, 2008 10:00 pm
Anton Ritmeester schreef:JOSSS .... waar blijf je nou :lol:

hallo het bericht is net een dag oud, en in zeeland lopen we 50 jaar achter, dus ben ik eigelijk 49 jaar en 364 dagen te vroeg :P

maar ik ben wel in voor een dagje circuit, ik heb net deze aangeschaft, in de 250 cm uitvoering met oprijplaat en beugel voor de motor dus.... :D
BerichtGeplaatst: za dec 06, 2008 2:06 am
svs zunige joske schreef:

Aan de andere kant, als er nu opa's mee gaan rijden op bmw's dan is dat ook geen reclame voor de sv club :twisted:

Wat voor club? De SV club? Bij de importeur is op de site geen SV meer te bekennen. Als SV club worden we ook niet vermeld bij de Gladius maar zijn we nog wel te vinden bij de algemene sectie over suzuki gerelateerde clubs.

Dus, in 2009 is ook de SV650(N)(S)(R)(A) helemaal R.I.P. Hou ze dus maar vast want ze worden nu spaarzaam.

Oh ja, wie is er Opa? :? Heb ik nog even nagevraagd bij mijn kinderen maar die weten van niets.
Helemaal "Exclusive"

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: za dec 06, 2008 9:52 am
Erik schreef:
svs zunige joske schreef:

Aan de andere kant, als er nu opa's mee gaan rijden op bmw's dan is dat ook geen reclame voor de sv club :twisted:

Wat voor club? De SV club? Bij de importeur is op de site geen SV meer te bekennen. Als SV club worden we ook niet vermeld bij de Gladius maar zijn we nog wel te vinden bij de algemene sectie over suzuki gerelateerde clubs.

Dus, in 2009 is ook de SV650(N)(S)(R)(A) helemaal R.I.P. Hou ze dus maar vast want ze worden nu spaarzaam.

Oh ja, wie is er Opa? :? Heb ik nog even nagevraagd bij mijn kinderen maar die weten van niets.

de oldtimerclub is dan misschien een betere naam?

je bent nog geen opa, oldtimer? :twisted:
je hebt ook zoveel kids, ik dacht er heeft er vast wel al 1 gelammerd :wink:

sorry hoor, ik mag je nu zeker geen pa meer noemen :oops:
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: za dec 06, 2008 2:29 pm
Jaap schreef:Ook hier interesse al zal ik waarschijnlijk geen SV meer rijden tegen die tijd. Ik wacht zelf alleen op de data van MSL.

Zandvoort lijkt mij ook wel een leuke locatie voor de verandering. Is bovendien een stukje goedkoper ook qua inschrijfgeld. ;)

@Jaap: Danny en ik willen gaan rijden, waar jij ook ga rijden, dus hou ons op de hoogte
Van 200 km per uur naar een foto aan de muur.... oftewel motorloos... maar nu op weg met een triple 698 !
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: za dec 06, 2008 2:30 pm
Erik schreef:Oh ja, wie is er Opa? :? Heb ik nog even nagevraagd bij mijn kinderen maar die weten van niets.

ben bezig pa... uurtje of wat geleden nog een poging gedaan :oops: :lol: :18:
Van 200 km per uur naar een foto aan de muur.... oftewel motorloos... maar nu op weg met een triple 698 !
BerichtGeplaatst: za dec 06, 2008 4:24 pm
AriePraat schreef:
Erik schreef:Oh ja, wie is er Opa? :? Heb ik nog even nagevraagd bij mijn kinderen maar die weten van niets.

ben bezig pa... uurtje of wat geleden nog een poging gedaan :oops: :lol: :18:

Willen we dit nou echt weten?
Helemaal "Exclusive"
BerichtGeplaatst: za dec 06, 2008 4:50 pm
svs schreef:maar ik ben wel in voor een dagje circuit, ik heb net deze aangeschaft, in de 250 cm uitvoering met oprijplaat en beugel voor de motor dus.... :D
Deze kan ook handig zijn voor Puck in de "Vogezen" :jdfu: . Dit maakt het repatreëren een stuk eenvoudiger :hugebiggrin:
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.
Volgende

Keer terug naar Meetings