Circuit dag(en) in 2009

Iets leuks te doen of zin om met meerdere personen te rijden?

Moderators: Erik, Jaap

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: za jan 24, 2009 2:35 pm
hallo iedereen

is het nou rond?? Gaan we nou op 21 mei naar Zandvoort?? Als dat juist is denk ik dat ik het wel ga redden om mee te gaan. Heb er zekers wel zin in.

kusje
Marcel
Er is niets mis met mijn emotionele intelligentie. Ik moet alleen nog wat werken aan mijn tolerantie voor domheid

You may strategically place your wonderful lips upon my posterior and kiss it repeatedly
BerichtGeplaatst: za jan 24, 2009 4:43 pm
Ik ga het niet meer redden om een circuit dagje te rijden dit jaar.
Wij hebben een nieuw project aangenomen die mij twee vaste dagen in de week zal gaan kosten. Zodoende ben ik dit jaar minder flexibel geworden mbt vrije tijd.

Ik kijk nu al uit naar 2010. Een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

Voor een ieder die 2009 een circuit dag doet: "veel plezier en hou 'm heel" :roll:
La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !!
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 10:09 pm
Is er al iets bekend over het circuitrijden 2009?
Ben benieuwd!

Greetz Danny
Broertje van Arie, ook wel Danny
Sorry jongens volgende motor wordt (g)een SV

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di apr 07, 2009 11:31 pm
Dag motormuizen,

8) ik zou ook wat meer info over deze dag willen hebben

groet motorSluis
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo apr 08, 2009 12:36 pm
Ja, excuses allemaal.

Mijn idee is om de dag dit jaar te doen op Zandvoort met Motorsport Lifestyle (MSL). Grote vragen zijn alleen: welke maand en welke dag?

MSL heeft namelijk ook enkele weekenddagen (zaterdag of zondag) in het programma zitten dit jaar. Bijvoorbeeld 20/21 juni. Voor nu trouwens de enigste weekenddagen in de kalender zie ik... :wink:
Does this bike makes my ass look fast?

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo apr 08, 2009 10:06 pm
hoi allen,
de weekendvraag kwam van mij. omdat Puck dan ook mee zou kunnen.
de beste stuurlui staan aan wal, (naast de baan)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2009 12:49 pm
Hee mensen,

Nou weet ik het echt niet meer. Gaan er nou nog mensen op het circuit rijden dit jaar of niet? Ikzelf niet want het geld is ff op. Maar als er mensen naar het circuit gaan kom ik wel ff kijken. Wil ik zelfs nog wel ff een daggie vrij voor nemen hoor....

Dus....ff een update assieblief!

SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2009 7:09 pm
hoi Marcel, plannen zijn er wel maar er staat nog geen datum vast,
jammer dat Jaap niet meer studeerd, nu heeft hij het ook al druk :twisted:
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma mei 11, 2009 10:06 pm
Ik wacht op Jos. :) Die wilde wat later in het jaar. Dus jos, bekijk die lijst met data's op Zandvoort eens en geef eens een paar voorzetjes. :)
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: wo mei 13, 2009 9:28 pm
Circuitrijden:
jl. 4 mei weer een fantastische circuitdag op Zandvoort gehad. Een dag met volop zon dus heerlijk kunnen sturen.
De slipper koppeling heb ik goed kunnen testen en voldeed aan mijn verwachtingen. Verder de overstap van Michelin 2ct naar Pirelli Diablo Supercorsa was tevens een genot. Wat hebben/geven deze een grip, Super....! :D (kost een paar euro's maar dan heb je wat)

28 augustus weer naar de volgende circuitdag op Zandvoort en hoop weer op goed weer. :D
Dus schrijf je in voor groep 1, 2, 3 of 4. :yes:

M.vr.gr.
Leo
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: zo mei 17, 2009 7:18 pm
ik heb gisteren een cursusje sturen gehad, namelijk VRO3 in lelystad, erg leuk om te doen. lekker bochtentechnieken geoefend, achterband heeft eindelijk geen schaamrandjes meer :D (voor nog wel iets) ook vol in de ankers in de bocht geoefend, en een bermvlucht geoefend, meerdere keren met een gangetje of 50 enkele honderden meters door een half meter hoog gras knallen, 1e keer spannend :shock: , bij derde keer werd al echt leuk om te doen. :lol:
ik denk dat je hier meer leer dan op een circuitdag, maar daar heb ik nu ook wel zin in om nog wat meer rondjes rond te rijden :yeah: en mijn grenzen op te zoeken(er wel een stukje onder blijven natuurlijk),

groeten
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: ma mei 18, 2009 6:24 pm
ik denk dat je voor normaal hier idd meer aan hebt
misschien wel handig voor mij een keertje... lekker boenderen door het gras, maar dan koop ik er wel een motor bij, sv's kunnen daar beter tegen

maar ik begrijp ook de mensen die echt voor de lijnen rijden en rondetijden gaan
dat is op de openbare weg natuurlijk verboden
BerichtGeplaatst: ma mei 18, 2009 11:41 pm
brunifumi schreef:ik heb gisteren een cursusje sturen gehad, namelijk VRO3 in lelystad, erg leuk om te doen. lekker bochtentechnieken geoefend, achterband heeft eindelijk geen schaamrandjes meer :D (voor nog wel iets) ook vol in de ankers in de bocht geoefend, en een bermvlucht geoefend, meerdere keren met een gangetje of 50 enkele honderden meters door een half meter hoog gras knallen, 1e keer spannend :shock: , bij derde keer werd al echt leuk om te doen. :lol:
ik denk dat je hier meer leer dan op een circuitdag, maar daar heb ik nu ook wel zin in om nog wat meer rondjes rond te rijden :yeah: en mijn grenzen op te zoeken(er wel een stukje onder blijven natuurlijk),

groeten

Zo, die is al bij VRO3!

Gisteren maar eens de VRO1 gedaan, met Janneke & Rinze. Was een leuke gezellige dag waarbij ik ook nog wat heb opgestoken.
We hebben voornamelijk geremd, geremd met zand, geremd met uitwijk, U-bochtjes gedraaid (soort foute route), over een blok hout gereden en over bandjes (beide met losse handen) en er was nog wat gymnastiek op het zitje, maar daar heb ik maar voor bedankt. Remmen met ABS door het zand maakte de remweg wat langer maar kon verder niet boeien. Laatste uurtje gingen we nog het circuit op maar er zitten ook kneuzen bij zo'n groepje (van 7 m/v) dus qua tempo was het slaapverwekkend. Bij de laatste rondgang zat ik achter de instructeur en die deed eindelijk het gas een beetje open zodat ik eindelijk de hellingshoek wat kon opvoeren. Janneke en Rinze zaten in die volgorde achter me en alleen een knaap op een CBR600F kon daarbij nog aansluiten. Superkneus van de dag was een vrouwtje van middelbare leeftijd op een roestige Guzzi 650 custom uit pakweg 1985 die ons al snel kwijt was en, tot ons geluk en haar pech, met een dode accu moest toekijken.

Trouwens jammer dan onze verzekering niets doet met VRO korting of zo, maar ik blijf bij ze zeuren..... :D
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di mei 19, 2009 1:04 pm
Erik schreef:
brunifumi schreef:ik heb gisteren een cursusje sturen gehad, namelijk VRO3 in lelystad, erg leuk om te doen. lekker bochtentechnieken geoefend, achterband heeft eindelijk geen schaamrandjes meer :D (voor nog wel iets) ook vol in de ankers in de bocht geoefend, en een bermvlucht geoefend, meerdere keren met een gangetje of 50 enkele honderden meters door een half meter hoog gras knallen, 1e keer spannend :shock: , bij derde keer werd al echt leuk om te doen. :lol:

groeten

Zo, die is al bij VRO3!

Gisteren maar eens de VRO1 gedaan, met Janneke & Rinze. Was een leuke gezellige dag waarbij ik ook nog wat heb opgestoken.
We hebben voornamelijk geremd, geremd met zand, geremd met uitwijk, U-bochtjes gedraaid (soort foute route), over een blok hout gereden en over bandjes (beide met losse handen) en er was nog wat gymnastiek op het zitje, maar daar heb ik maar voor bedankt. Remmen met ABS door het zand maakte de remweg wat langer maar kon verder niet boeien. Laatste uurtje gingen we nog het circuit op maar er zitten ook kneuzen bij zo'n groepje (van 7 m/v) dus qua tempo was het slaapverwekkend. Bij de laatste rondgang zat ik achter de instructeur en die deed eindelijk het gas een beetje open zodat ik eindelijk de hellingshoek wat kon opvoeren. Janneke en Rinze zaten in die volgorde achter me en alleen een knaap op een CBR600F kon daarbij nog aansluiten. Superkneus van de dag was een vrouwtje van middelbare leeftijd op een roestige Guzzi 650 custom uit pakweg 1985 die ons al snel kwijt was en, tot ons geluk en haar pech, met een dode accu moest toekijken.

Trouwens jammer dan onze verzekering niets doet met VRO korting of zo, maar ik blijf bij ze zeuren..... :D

vro1 heb ik een jaartje of drie geleden ook gedaan, ook best leuk om te doen, en met t rondjes op de baan rijden moet je gewoon geluk hebben met wie er in het groepje zitten.
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di mei 19, 2009 7:28 pm
misschien wel leuk als iemand zoiets van plan is om het van te voren te melden
dan kan iemand anders ook besluiten om het te doen
mij lijkt dit namelijk ook een keer goed om te doen

edit: trouwens vandaag ook wat meegemaakt met zo'n type moto guzzi en een accu...
vertel ik je donderdag wel
VorigeVolgende

Keer terug naar Meetings