sv650 s 1999 motor elektrisch probleem help!!

SV650, SV650N, SV650S en SV650SR only

Moderators: Erik, Jaap, Luc van der Post

BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2014 6:05 pm
hallo allemaal
ik heb een grote probleem en ik kan geen weg meer...
1- mijn achterlicht,remlicht, pinkers, licht van nummerplaat werken niet en ook alles van kilometer teller en all die lampjes..
2- wel mijn voorlichten werken en de moto staart perfect en ook als die is gestaard werkt er niets behalve voorlichten.
alle zekeringen zijn in orde.. en de kabels zie er goed uit.. waar moet ik kijken? mijn lapjes zijn ook in orde.
ik denk dat heb een kortsluiting gehad, maar ik echt de probleem niet vinden. iemand een idee?
alvast bedankt!
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: zo dec 21, 2014 7:34 pm
Ga eerst maar eens kijken naar de grote gele stekker in de kuip, achter je dashboard. Daar wil het nogal eens weg roesten (rotten)
Deze stekker controleren, als je groene contacten ziet, schoonmaken en weer goed opnieuw in elkaar.

Denk dat je dan al veel kunt wegstrepen. Anders is het gewoon stekker voor stekker nalopen. Kan bijna niet anders dan een slecht contact ergens zijn.

suc6 MArc
GS500 - GS550 - TL1000S - GSF1250SA

BerichtGeplaatst: ma dec 22, 2014 3:39 pm
f2ride2001 schreef:Ga eerst maar eens kijken naar de grote gele stekker in de kuip, achter je dashboard. Daar wil het nogal eens weg roesten (rotten)
Deze stekker controleren, als je groene contacten ziet, schoonmaken en weer goed opnieuw in elkaar.

Denk dat je dan al veel kunt wegstrepen. Anders is het gewoon stekker voor stekker nalopen. Kan bijna niet anders dan een slecht contact ergens zijn.

suc6 MArc

hallo
bedankt voor de info ik heb gekijken achter dien gele steker maar tog niks :( :( ik heb ook een elektrische schema gevonden
http://i214.photobucket.com/albums/cc85 ... ge-1-1.jpg
maar kom er echt niet uit... :(
BerichtGeplaatst: ma dec 22, 2014 4:16 pm
Hoort dit onderwerp wel in de topic 'Meetings'?
Mijn inziens eerder in de topic click :coolhaas:
Nog beter click maar ja, da's besloten natuurlijk. Daarom zijn de meesten van ons eerst lid geworden, natuurlijk Kweenie

*Mod ingreep*
Je hebt groot gelijk. Verplaatst!
La Dolce Vita Mijn motto: "Altijd blijven lachen !!
Iedere kwestie
heeft 2 meningen.
De verkeerde
en die van mij.

Keer terug naar Alles over de SV650, SV650N, SV650S en SV650SR